Koszty i sposoby dostawy

Dostawa zamówień realizowana jest standardowo na terenie Polski.
Informacje na temat wysyłek zagranicznych znajdują się na dole strony.

Czas realizacji zamówienia na publikacje znajdujące się na stronie www.wydawniczy.pl to 1-5 dni roboczych.
Jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do chwili wysłania paczki ze sklepu.

Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji + przewidywany czas dostawy

W przypadku braku zamówionego towaru na magazynie, czas realizacji zamówienia może ulec zmianie na dłuższy, o opóźnieniu w realizacji takiego zamówienia Klient jest informowany e-mailem.

 

RODZAJ I CZAS DOSTAWY

1. Odbiór w Punkcie - Poczta Polska, stacja Orlen, kiosk Ruch, sklep Żabka, market Biedronka

  • płatność przelewem tradycyjnym/ płatnościami elektronicznymi - koszt wysyłki: 12 zł
  • brak możliwości płatności przy odbiorze

przewidywany czas dostawy - do 2 dni roboczych

 

2. Poczta Polska Kurier 48h - dostawa bezpośrednio do rąk odbiorcy

  • płatność przelewem tradycyjnym/ płatnościami elektronicznymi - koszt wysyłki: 13 zł
  • płatność przy odbiorze - koszt wysyłki - 16 zł

przewidywany czas dostawy - do 2 dni roboczych

 

3. InPost Paczkomaty 24/7

  • płatność przelewem tradycyjnym/ płatnościami elektronicznymi - koszt wysyłki: 15 zł
  • brak możliwości płatności przy odbiorze

przewidywany czas dostawy - następny dzień roboczy

 

4. Kurier InPost

  • płatność przelewem tradycyjnym/ płatnościami elektronicznymi - koszt wysyłki: 17 zł
  • brak możliwości płatności przy odbiorze

 

5. Kurier UPS

  • płatność przelewem tradycyjnym/ płatnościami elektronicznymi - koszt wysyłki: 22 zł
  • płatność przy odbiorze - koszt wysyłki - 29 zł


6. Odbiór osobisty

W związku z sytuacją epidemiczną, odbiory osobiste zamówień są zawieszone do odwołania.

Księgarnia techniczna | Grupa Medium
ul. Karczewska 18
04-112 Warszawa
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30

 

Darmowa dostawa

Od kwoty 300 zł

W przypadku płatności przelewem wpłat należy dokonywać na konto: 14 1050 1025 1000 0090 8188 1402
(ING Bank Śląski S.A.)

 

Odbieraj paczki bezdotykowo!

Używając aplikacji InPost Mobile, można odebrać przesyłkę z paczkomatu bezdotykowo.

Przypominamy, że dla własnego bezpieczeństwa aplikację InPost Mobile należy instalować jedynie z oficjalnego źródła – sklepów Google Play, App Store i Huawei AppGallery.

Informujemy ponadto, że firma InPost nie wysyła żadnych informacji mających na celu weryfikację paczek ze względu na zagrożenie koronawirusem.

https://inpost.pl/aktualnosci-aktualne-informacje-dotyczace-odbierania-i-nadawania-przesylek-inpost

 

Odbiór przesyłek nadanych jako Odbiór w Punkcie

Gdy przesyłka będzie gotowa do odbioru, adresat otrzymuje sms lub email z potwierdzeniem.
Odbiór przesyłki odbywa się na podstawie otrzymanego kodu w sklepach Żabka, kioskach Ruch oraz w automatach pocztowych i sklepach Biedronka.
W placówkach pocztowych i na stacjach Orlen, odbiór odbywa się na podstawie okazania dokumentu tożsamości.

Kioski i saloniki prasowe Ruch oferują możliwość bezdotykowego odbioru przesyłek. Podczas odbioru przesyłki wystarczy podać sprzedawcy kod odbioru bez konieczności dotykania PIN pada. Sprzedawca sam zarejestruje kod i w przypadku pozytywnej weryfikacji wyda przesyłkę.

Również bezdotykowo można odebrać paczkę w placówkach pocztowych oraz na stacjach PKN Orlen – klient okazuje jedynie z bezpiecznej odległości dokument tożsamości, następnie pracownik sam spisuje cztery ostatnie cyfry numeru weryfikowanego dokumentu na pokwitowaniu odbioru.

W punktach odbioru (placówki pocztowe, sklepy Żabka, stacje paliw ORLEN, kioski Ruch) przesyłka czeka 7 dni od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email. W międzyczasie, adresat otrzyma jeszcze 2 przypomnienia o możliwości odbioru. Po upływie 7 dni, przesyłka zostaje zwrócona do nadawcy.

W automatach pocztowych (w placówkach pocztowych i marketach Biedronka) przesyłka czeka 3 dni w automacie od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email. Następnie czeka kolejne 4 dni w pobliskiej placówki pocztowej, do której zostaje przekierowana.

W ramach sieci Punktów ponad 50% punktów czynna jest 7 dni w tygodniu. Na stacjach Orlen przesyłki można odbierać 24h. Sklepy Żabka czynne są w większości w godzinach 6-23.

 

Wysyłka zagraniczna jest możliwa za pośrednictwem Poczty Polskiej. Zamówienia wyceniane są indywidualnie w zależności od wagi i kraju. Obowiązują ceny podane na stronie poczty.
W celu wyceny przesyłki prosimy o kontakt mailowy na prenumerata@medium.media.pl